نمایشگاه بیگ فایو دبی 2023 (Big5)

جستجو در مجله گردشگری

اخبار اخبار 02 مهر ، 1402 50 دقیقه

نمایشگاه ساختمان دبی BIG 5 DUBAI

نمایشگاه ساختمان دبی که با نام نمایشگاه big5 نیز شناخته میشود در تاریخ 4 الی 7 دسامبر 2023 مصادف با  13 الی 16 آذر ماه 1402 در منطقه نمایشگاههای بین المللی دبی برگزار می شود که از جمله بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در خاورمیانه می باشد و تنها جاییست که می توان هزاران تامین کننده مرتبط با محصولات ساختمانی را ملاقات کرد.

نمایشگاه ساختمان دبی BIG 5 DUBAI، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی ساختمانی و صنعت ساخت و ساز است که هر ساله در دبی، امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

این رویداد معمولاً بیش از 130,000 بازدیدکننده از سراسر جهان و بیش از 2800 نماینده از صنایع مختلف ساختمانی به خود جذب می‌کند.نمایشگاه ساختمان دبی BIG 5 DUBAI، بیش از 40 سال تجربه در برگزاری نمایشگاه‌های موفق دارد و یک فرصت عالی برای کسب و کارها و تولیدکنندگان در صنعت ساختمان و مرتبط با آن ارائه می‌دهد.

در این نمایشگاه، تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، مواد ساختمانی، تجهیزات تهویه و تهویه مطبوع، سیستم‌های ایمنی و نظارتی، فرآورده‌های آب و فاضلاب، تکنولوژی‌های ساختمانی پیشرفته، محصولات فولادی و فلزی و موارد دیگر مرتبط با صنعت ساختمانی به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان برای نمایش نوآوری‌های صنعت ساختمان، توسعه ارتباطات تجاری، کسب اطلاعات از ترند‌های بازار و به اشتراک گذاری تجربیات و دانش در صنعت ساختمانی است.

موضوعات نمایشگاه ساختمان دبی BIG 5 DUBAI



نمایشگاه ساختمان دبی BIG 5 DUBAI، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت ساختمانی و مرتبط با آن، موضوعات گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. در این نمایشگاه معمولاً موضوعات مختلف صنعت ساختمان و صنایع مرتبط با آن به نمایش گذاشته می‌شود. به طور کلی، موضوعات مهمی که ممکن است در این نمایشگاه مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از:

    مواد ساختمانی: از جمله انواع سیمان، بتن، آجر، سنگ، چوب، شیشه و موارد مرتبط.
    تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی: از جمله لوازم الکتریکی، تجهیزات نورپردازی، آسانسورها و بالابرها، سیستم‌های نظارتی و امنیتی و...
    تهویه و تهویه مطبوع: از جمله سیستم‌های تهویه، کولرها، گرمایش، تهویه مطبوع و تجهیزات مرتبط.
    فناوری‌های ساختمانی پیشرفته: از جمله هوشمندسازی ساختمان، اینترنت اشیاء (IoT)، سیستم‌های هوش مصنوعی و...
    تجهیزات آب و فاضلاب: از جمله سیستم‌های آب‌رسانی، فاضلاب و تصفیه آب و...
    انرژی و نوآوری‌های مرتبط: از جمله راهکارهای بهره‌برداری بهینه از انرژی و استفاده از منابع تجدیدپذیر.
    نظافت و نگهداری: از جمله محصولات و تجهیزات نظافت و نگهداری ساختمان‌ها.
    ساخت و ساز هوشمند: از جمله مواد ساختمانی هوشمند، تکنولوژی‌های اجرای پروژه‌ها، سیستم‌های هوشمند و...



این فهرست تنها یک نمونه از موضوعات ممکن برای نمایشگاه ساختمان دبی BIG 5 DUBAI است. با توجه به گستردگی ویژگی‌های صنعت ساختمان و تنوع موارد مرتبط با آن، ممکن است موضوعات دیگری نیز در این نمایشگاه مورد نمایش قرار گیرند.

تور های ویژه

مشاوره رایگان