نمایشگاه گوانجو چین 2023 (CantonFair)

جستجو در مجله گردشگری

اخبار گردشگری 02 مهر ، 1402 9 دقیقه

درحال حاضر اکثر کشورها سیاست‌های مربوط به شیوع بیماری کرونا را کنار گذاشته‌اند و نمایشگاه‌ها، ایونت‌ها و دیگر برنامه‌هایشان را از سرگرفته‌اند و درب‌های خود را به روی گردشگران گشوده‌اند. کشور چین هم از این قاعده مستثنی نیست و امسال (2023) نمایشگاه گوانجو (canton fair 2023) برگزار خواهد شد تا بار دیگر راه همکاری میان تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان سراسر جهان در چین باز شود و مجددا تجارتشان را با کشور چین از سر بگیرند. این نمایشگاه از 26 فروردین 1402 آغاز می‌شود و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. همچنین دوره پاییزه نمایشگاه گوانجو از تاریخ 23 مهر تا 13 آبان برگزار می‌شود.

معرفی نمایشگاه گوانجو چین

نمایشگاه گوانجو چین را باید یک رویداد تجاری جهانی دانست که هر سال دو بار در کشور چین برگزار می‌شود. اگر صاحب کسب و کار هستید و علاقه دارید با کشور چین همکاری تجاری داشته باشید؛ این نمایشگاه را باید بهترین فرصت دانست. این نمایشگاه، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری جهان است و به همین دلیل هم تمام کسانی که دستی در آتش تجارت دارند، به حضور در این نمایشگاه علاقه نشان می‌دهند.

این نمایشگاه را با نام کانتون و یا نمایشگاه صادرات و واردات چین نیز می‌شناسند. در کانتون نه تنها پیشرفت‌های هرساله چین برای جهان به نمایش در می‌آید بلکه فرصت‌های بی‌نظیری هم برای همکاری تجاری پدید خواهد آمد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید معاملات تجاری در این نماشگاه هر سال رکورد می‌زند.

نمایشگاه کانتون در دو دوره 3 فازی برگزار می‌شود که در هر کدام از این فازها گروه‌های مختلفی شرکت می‌کنند. فازهای نمایشگاه گوانجو به شرح زیر هستند:

دوره بهاره نمایشگاه کانتون

 

    فاز اول از April 15-19: برای لوازم الکترونیکی و خانگی، روشنایی، وسایل نقلیه، لوازم جانبی، ماشین‌آلات، سخت‌افزار، مصالح ساختمانی، محصولات شیمیایی و…
    فاز دوم از April 23-27: کالاهای مصرفی روزانه، هدایا و دکوراسیون خانه
    فاز سوم از  May 1-5: منسوجات و پوشاک، کفش، وسایل اداری، محصولات تفریحی، دارو، مراقبت‌های بهداشتی، موادغذایی

 

 
دوره پاییزه نمایشگاه کانتون

 

    فاز اول: 15-19 October برای همه صنف‌ها
    فاز دوم: 23-27 October کالاهای مصرفی آشپزخانه، دکوراسیون منزل، سفال و سرامیک، لوازم آرایشی، لوازم توالت، باغبانی، هدیه ساعت، دوربین و تلسکوپ، اسباب بازی و…
    فازم سوم 31 October تا 4 November برای پوشاک مردانه و زنانه، لباس اسپرت، لباس کودک، لوازم مد، چرم، خز، کرک، مواد خام بافتنی و منسوجات و…


این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی مجتمع نمایشگاهی کانتون در گوانگجوی چین برگزار می‌شود.

نمایشگاه پاییزه کانتون چین 2023 (گوانجو)

صد و سی و چهارمین دوره نمایشگاه کانتون در پاییز 2023 از 23 مهر تا 13 آبان برگزار می‌شود.
همانطورکه گفته شد نمایشگاه آفلاین گوانجو، سه فاز 5 روزه دارد که فاز سوم آن قرار است پاییز امسال برگزار شود. در این نمایشگاه منسوجات و پوشاک، کفش، ادارات، چمدان و محصولات تفریحی، دارو و مراقبت های بهداشتی، مواد غذایی… به نمایش گذاشته می‌شود. برای شرکت در این نمایشگاه باید ویزای تجاری چین را بگیرید و برای اخذ ویزای چین به دعوتنامه نیاز خواهید داشت.

 

تور های ویژه

مشاوره رایگان