نمایشگاه طلا و جواهر ایتالیا 2023

جستجو در مجله گردشگری

اخبار گردشگری 02 مهر ، 1402 5 دقیقه

نمایشگاه وینچنزا قلب تجارت طلا و جواهر در اروپا

کشور ایتالیا یکی از شناخته شده‌ترین کشورهای جهان در صنایع لوکس است که با برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی سالانه، کمک شایانی به طراحان بین‌المللی جواهرات کرده است.


نخستین بار نمایشگاه وینچنزا در سال ۱۶۹۴ تأسیس شده و در آن کالاهای چوبی، پشمی و سرامیکی نمایش داده شد اما در سال ۱۹۵۴ اولین نمایشگاه طلا در همین محل برگزار شد و پایه گذار نمایشگاه های بعدی شد.این نمایشگاه به مرور قلب تجارت طلا و جواهر در اروپا و سپس کشورهای دیگر شد .

این رویداد که هر سال برندهای معتبر بین‌المللی و تازه کارها را در کنار هم قرار داده تا آخرین طراحی‌ها و برش جواهرات، انواع محصولات طلا و نقره و سنگ‌های قیمتی به ویژه الماس، تکنولوژی‌های برجسته در جواهرات، انواع ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت طلا و جواهر، ابزار گوهرشناسی و سایر تجهیزات و محصولات خود را به ۵۴ هزار خریدار و ۳۰۹ هزار بازدیدکننده از ۱۳۰ کشور دنیا ارائه کنند.

هدف اصلی بازگشایی و فعالیت این نمایشگاه تلفیقی از مدرنیته در عین احترام به سنت‌ها است. این نمایشگاه نقش استراتژیکی در صنعت جواهرات دارد. ویچنزا میزبان بازدید‌کنندگان و خریداران خرد و همچنین تاجران عمده طلا و جواهرات است.

موضوعات نمایشگاه ویچنزا:

    ماشین آلات صنعت طلا و جواهر
    کارگاههای هنری ساخت طلا
    ایده های جواهر سازی با حضور فعالان این صنعت
    ملاقات با تامین کنندگان فناوری پیشرفته جواهر سازی
    بسته بندی و دیزاین جواهرات
    ساعت، الماس و جواهرات قیمتی
    ابزار آلات صنعت جواهرات
    اطلاعات تخصصی پردازش فلزات گرانبها

تور های ویژه

مشاوره رایگان